Πλοηγηθείτε στην πιο ολοκληρωμένη ψηφιακή βιβλιοθήκη για franchise στην Ελλάδα
Franchise Market
bannertopleft
Espa-Central - Ο απόλυτος οδηγός για τα χρηματοδοτικά προγράμματα ΕΣΠΑ
SoftOne - Κορυφαία τεχνολογία στη μηχανογράφιση
Power-Tax - Το πληρέστερο φορολογικό portal
Language-Schools - Όλοι ξέρουν που πρέπει να ψάξουν για ξένες γλώσσες
Franchise-Emporium - Τα πάντα για τις επιχειρήσεις
Shadow.gr
Γρηγόρης Μικρογεύματα - Coffeeright
PitStopPark.com
Astir Zois advert
NaraCamicie
k2 campus
iScool
Vidneo.gr
Bloodhound
Business On Line - e-business software platform

Άρθρα

Franchise-Market Rss Feeds
"Προβλήματα που οδηγούν στον τερματισμό της σύμβασης Franchise" του κ. Σωτήρη Γιαννακάκη δικηγόρου, LL.M. Harvard, Η.Π.Α., Γενικού διευθυντή & Νομικού Συμβούλου του συνδέσμου franchise της Ελλάδας & του κ. Yπαπαντής Καλογερόπουλου Δικηγόρου.E.S.S. Lyon III, France
Οι περισσότερες συμβάσεις franchise είναι ορισμένου χρόνου. Έτσι, σε αυτήν την περίπτωση η σύμβαση franchise τερματίζεται κατ’αρχήν κατά την επέλευση του προσδιορισθέντος με τη σύμβαση χρόνου. Ωστόσο, τις περισσότερες φορές λύεται πρόωρα λόγω καταγγελίας ενός από τα μέρη για παραβίαση συμβατικού όρου.Συγκεκριμένα: Κατά κανόνα μια σύμβαση ορισμένου χρόνου δεν μπορεί να λυθεί πριν την παρέλευση της χρονικής της διάρκειας παρά μόνον για σπουδαίο λόγο κάποιου εκ των συμβαλλομένων...
 
"Ανανεωμένη εταιρική εικόνα ή τροποποίηση της υπάρχουσας γρήγορα και οικονομικά" του Χάρη Κουρούνη, Αρχιτέκτων Μηχανικός
Στη δύσκολη οικονομικά εποχή που ζούμε, η αγορά δε σταματά να αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς, δημιουργώντας νέα τοπία ανταγωνισμού και νέες απαιτήσεις. Γι αυτό το λόγο επιβάλονται αλλαγές στις συνήθειες τη φιλοσοφία τον τρόπο λειτουργίας  και την εταιρική εικόνα μιας επιχείρησης. Γιά καταστήματα δε λιανικής πώλησης οι αλλαγές όσον αφορά την εταιρική εικόνα μπορεί να είναι επιτακτική ανάγκη σήμερα. Οι αλλαγές αυτές είναι παράγωγο στατηγικών αποφάσεων και κινήσεων της διοίκησης και του...
 
"Έχουμε το δικαίωμα για ένα καλύτερο αύριο!" του κ. Στέλιου Σταυρίδη, Διευθύνων σύμβουλος της Piscines Ideales
Το franchising είναι ο καλύτερος τρόπος για σιγουριά στην επιχειρηματικότητα, ενώ ταυτόχρονα βοηθά σημαντικά στην ανάπτυξη του εμπορίου, αλλά και της ελληνικής οικονομίας. Franchising σημαίνει δοκιμασμένη ιδέα και όχι καινούρια ιδέα, έστω και έξυπνη.   Σε μια εποχή εντονότατα ανταγωνιστική, κατά την οποία η μικρή ελληνική επιχείρηση αγωνίζεται να επιβιώσει, χρειάζεται απαραιτήτως μια ισχυρή «ομπρέλα» που να της προσθέτει κύρος, αλλά κυρίως να της εξασφαλίζει καλής...
 
"Επαναπροσδιορίζοντας την επικοινωνία στο Franchise" LOCAL CAMPAINS
Θεωρείται μάλλον δεδομένο, ότι η οργάνωση του marketing μιας εταιρείας η οποία αναπτύσσεται μέσω του Franchise είναι μια διαδικασία που θα πρέπει να εκτελείται με ιδιαίτερη προσοχή και επαγγελματισμό από την κεντρική της διοίκηση. Η κεντρικά οργανωμένη προβολή της εταιρείας, βοηθάει στην επιτυχημένη απόδοση μιας συγκροτημένης και ομοιογενούς εικόνας στα μέλη της αλυσίδας, μεγιστοποιώντας με αυτόν τον τρόπο την επικοινωνιακή της επίδραση στην τελική αγορά. Συχνά όμως, πολλές αλυσίδες...
 
"Οι  Δύο Αντιμαχόμενες   Παραλλαγές  Μιάς  Ειδικότητας" του Αρίσταρχου, franemporium
Η Ειδικότητα για σήμερινή συζήτηση είναι μια, που χωρίζεται σε δύο λεπτομερειακές δραστηριότητες με κοινό σκοπό, με τά ίδια μέσα και κοινό στόχο, αλλα δεν φαίνεται να συνεργάζονται, οπως θάπρεπε, μα τουναντίον κονταροχτυπιούνται καί φορτόνονται τη κοινή αποτυχία. Πρόκειται για το σύμβουλο και το μεσίτη συμβάσεων  franchising. Σε παγκόσμια κλίμακα έχει γίνει αποδεκτό, οτι άλλα είναι τα έργα του συμβούλου και άλλα αυτά του μεσίτη franchise καί συγκεκριμένα, ο μεν σύμβουλος είναι το πρόσωπο,...
 
"Το franchising στην εποχή της ασύστολης κρατικής σπατάλης" του Στέλιου Σταυρίδη, Αντιπρόεδρου του Συνδέσμου Franchise της Ελλάδος και Διευθύνοντα Συμβούλου της Piscines Ideales.
Ο Σύνδεσμος Franchise της Ελλάδος, που από το 1996 προβάλλει και προάγει το franchising στη χώρα μας, ανέδειξε πρόσφατα τη νέα διοίκηση υπό τον επιτυχημένο πρόεδρο Γιάννη Ηλιάδη, ο οποίος επανεξελέγη με την καθολική υποστήριξη των μελών του Συνδέσμου. Άξιοι εκπρόσωποι γνωστών εταιριών και ελεύθεροι επαγγελματίες ή σύμβουλοι με μεγάλη προσφορά στο θεσμό συμμετέχουν στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο. Έχουν γραφεί τόσα πολλά για τα μοναδικά πλεονεκτήματα του franchising, ώστε θεωρώ περιττό να επαναλάβω...
 
"Επιλέγοντας σωστά Σύμβουλο Ανάπτυξης" του Νεκτάριου Ψύμμα, Σύμβουλο Επιχειρήσεων
Σήμερα η αποδοτική αξιοποίηση των κονδυλίων που απευθύνονται για την ανάπτυξη ενός δικτύου franchise θεωρείται πιο σημαντική από ποτέ. Οι δοκιμές,τα λάθη και οι οικονομικοί πόροι που σπαταλούνται γι' αυτά, αποτελούν στις μέρες μας δυσβάστακτη πολυτέλεια. Καθώς η συγκράτηση των εξόδων και η αποτελεσματική ανάπτυξη αποτελούν τους κύριους στόχους των επιχειρηματιών κάθε συστήματος franchise, η επιλογή των φορέων της αναπτυξιακής δραστηριότητας επιβάλλεται να είναι η ορθότερη.  Βασικό φορέα...
 
"Franchising: Ο σίγουρος δρόμος προς την επιτυχία;" της Ξένιας Κωνσταντακοπούλου, Απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Πολύ συχνά όλοι μας έχουμε δει στο δρόμο λογότυπα και σήματα σε ταμπέλες καταστημάτων που επαναλαμβάνονται συχνά στη διαδρομή μας. Επαναλαμβανόμενες επιγραφές που μαρτυρούν ότι υπάρχουν πολλά σημεία από όπου μπορούμε να προμηθευτούμε το αγαπημένο μας επώνυμο προϊόν. Θέλουμε, για παράδειγμα, να αλλάξουμε ένα δώρο από γνωστό κατάστημα αξεσουάρ, αλλά δεν μας βολεύει καθόλου η τοποθεσία του καταστήματος από το οποίο το αγόρασε ο φίλος μας; Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα, αφού το ίδιο προϊόν,...
 
"Η αναγκαιότητα νομοθετικής ρύθμισης του franchise μέσω νέου φορέα" του Σωτήρη κ. Γιαννακάκης, Δικηγόρος LL.M. Harvard
Στη σύγχρονη εποχή δεν είναι δύσκολο να διαπιστώσει κανείς ότι ο οικονομικός κόσμος εξελίσσεται πολύ πιο γρήγορα από ό,τι οι δικαιικοί μας θεσμοί. Η εξέλιξη αυτή γίνεται πιο ορατή κυρίως στις συνεχώς ανανεούμενες  μορφές των σύγχρονων σχέσεων παραγωγού και διανομέα. Όπως είναι γνωστό, η σύμβαση franchise δεν έχει προς το παρόν γίνει αντικείμενο νομοθετικής ρύθμισης. Προς αντιμετώπιση και κάλυψη του υπάρχοντος νομοθετικού κενού, στην Ελλάδα, εφαρμόζονται ο Ν. 703/77 «περί ελέγχου...
 
"Η παροχή διαρκούς υποστήριξης στη σύμβαση δικαιόχρησης" των Σωτήρη Γιαννακάκη, δικηγόρου, L.L.M. Harvard, ΗΠΑ, γενικού διευθυντή & νομικού συμβούλου του Συνδέσμου Franchise της Ελλάδας & Υπαπαντής Καλογεροπούλου, δικηγόρου, D.E.S.S. LYON ΙΙΙ, France
Αν και πάντα γίνεται λόγος για τη σημασία της τεχνογνωσίας και του σήματος ως ουσιωδών συστατικών στοιχείων του franchise, ωστόσο και τα δύο αυτά στοιχεία θα πρέπει να συμπληρώνονται από τη διαρκή υποστήριξη την οποία καλείται να παράσχει ο δικαιοπάροχος στους δικαιοδόχους του καθόλη τη διάρκεια της σύμβασης δικαιόχρησης. Η παροχή αρχικής και διαρκούς υποστήριξης συνιστά βασικό στοιχείο της τελευταίας, αφού μέσω αυτής μεταφέρεται εγκαίρως και αδιαλείπτως η τεχνογνωσία, οι μέθοδοι διαχείρισης...
 
Αρχή Προηγούμενο σελίδα 1 από 3 Επόμενο Τέλος