Πλοηγηθείτε στην πιο ολοκληρωμένη ψηφιακή βιβλιοθήκη για franchise στην Ελλάδα
Franchise Market
bannertopleft
Espa-Central - Ο απόλυτος οδηγός για τα χρηματοδοτικά προγράμματα ΕΣΠΑ
SoftOne - Κορυφαία τεχνολογία στη μηχανογράφιση
Power-Tax - Το πληρέστερο φορολογικό portal
Language-Schools - Όλοι ξέρουν που πρέπει να ψάξουν για ξένες γλώσσες
Franchise-Emporium - Τα πάντα για τις επιχειρήσεις
Shadow.gr
Γρηγόρης Μικρογεύματα - Coffeeright
PitStopPark.com
Astir Zois advert
NaraCamicie
k2 campus
iScool
Vidneo.gr
Bloodhound
Business On Line - e-business software platform

Άρθρα

Franchise-Market Rss Feeds
"Ασφαλές Επιχειρείν" της Μαρίας Βιγλάκη, Director Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Τομέα Συμβούλων Επιχειρήσεων ICAP Group AE.
Οι σημερινές δύσκολες οικονομικές συνθήκες επιτείνουν φαινόμενα ανταγωνισμού σε όλους τους τομείς και κλάδους της αγοράς συμπεριλαμβανομένου και του franchising. Η διεθνής οικονομική κρίση συμπιέζει τα εισοδήματα και δημιουργεί ανασφάλεια στους καταναλωτές, καθώς και στους δυνητικούς επενδυτές και επιχειρηματίες. Από την άλλη πλευρά, όμως, η κρίση της αγοράς και η αβεβαιότητα που υπάρχει σε εξαρτημένες σχέσεις εργασίας δημιουργεί το κίνητρο για αυτοαπασχόληση, συνεπώς ωθεί τους ιδιώτες να...
 
"Franchising: Μοναδικό «Εργαλείο» Ανάπτυξης" του κ. Στέλιου Σταυρίδη
Αρχές του 2008 και όλοι διερωτώνται για το μέλλον της ελληνικής οικονομίας. Θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με ρυθμούς της τάξης του 4% ή θα επιβραδυνθεί κάτω από το βάρος του κρατισμού που μας καταδυναστεύει; Τι θα γίνει με τον πληθωρισμό, ο οποίος κινείται ανεξέλεγκτα και κανείς δεν είναι σε θέση να κάνει ασφαλείς προβλέψεις; Θα αντεπεξέλθουν οι ελληνικές επιχειρήσεις στην πρόκληση της παγκοσμιοποίησης; Ένα από τα άλλοθι της κυβέρνησης για τις αρνητικές προοπτικές της ελληνικής οικονομίας είναι...
 
"Το franchising είναι μεγάλη ελπίδα για το εμπόριο" του Στέλιου Σταυρίδη
Το βράδυ της 31ης Δεκεμβρίου του 2008 οι Έλληνες ευχήθηκαν -όπως κάθε χρόνο- ο ένας στον άλλον «καλή χρονιά». Η ψυχούλα όμως όλων, ακόμα και των πλέον αισιόδοξων, γνώριζε άριστα ότι ο καινούριος χρόνος θα ήταν πολύ πιο δύσκολος από αυτόν που μόλις μας είχε αφήσει. Ήδη η κρίση αρχίζει να μας αγγίζει για τα καλά και ένα ανεύθυνο πολιτικό σύστημα κάνει το παν να μας βυθίσει όσο πιο γρήγορα και άπατα μπορεί. Τα μόνα που τους ενδιαφέρουν είναι τα επικοινωνιακά τρικ, η απόρριψη από τους...
 
"Οι οικονομικές συνθήκες σήμερα και το μέλλον του franchise στην Ελλάδα!" του Αναστάσιου Σκιαδόπουλου, LIAISON Management Consulting Σύμβουλοι Διοίκησης Franchise
Όπως γνωρίζουμε όλοι, διανύουμε περίοδο βαθιάς ύφεσης και προβληματισμού για το μέλλον της χώρας μας. Η οικονομία είναι ασταθής, οι διεθνείς συγκυρίες οι οποίες διέπουν το εμπόριο και τις υπηρεσίες είναι αναμφίβολα οι χειρότερες που έχουμε δει μέχρι σήμερα, το κρατικό έλλειμμα και ο ιδιωτικός δανεισμός είναι σε επίπεδα άνευ προηγουμένου και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ακούμε για πάγωμα και μείωση μισθών, για απολύσεις και οικιοθελείς αποχωρήσεις και το μόνο σίγουρο είναι ότι το ποσοστό της...
 
"Ο ρόλος της εταιρικής φιλοσοφίας κατά την επιλογή franchise" της δρα Μαρίνας Ψιλούτσικου, Εντ. λέκτορα ΟΠΑ
Το franchise ως τρόπος εισόδου στο επιχειρείν είναι εξαιρετικά δημοφιλής και έχει σημαντικά πλεονεκτήματα. Σε κάθε περίπτωση, όμως, οποιαδήποτε επιλογή από μόνη της, όσο ελκυστική και αν είναι, δεν μπορεί να εξασφαλίσει την επιτυχία, πόσω μάλλον την επιτυχία σε κάθε περίπτωση. Ιδιαίτερα στο franchise, σε ένα χώρο ο οποίος δεν στηρίζεται στην ατομική, αλλά στη συλλογική προσπάθεια. Ο παράγοντας «συνεργασία» είναι  ίσως το καθοριστικότερο κριτήριο του αποτελέσματος, της αποτυχίας...
 
"Πώς επηρεάζει η οικονομική κρίση το franchise" της δρα Μαρίνας Ψιλούτσικου, Εντ. λέκτορα ΟΠΑ
Η χρηματοπιστωτική κρίση για την οποία μιλάμε συνεχώς τους τελευταίους μήνες ήρθε να επιβαρύνει την κατάσταση της οικονομίας μας, όπως και τη γενικότερη κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας. Η ανεργία είναι σε υψηλά επίπεδα και δη μεταξύ των νέων, η απασχόληση, στο βαθμό που υπάρχει, συνοδεύεται αρκετές φορές από δυσμενείς για τους εργαζόμενους όρους. Η δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία προφανώς αγγίζει και τις επιχειρήσεις που στρέφονται στην επιλογή του franchise, είτε ως franchisors είτε ως...
 
"Η απάντηση στις «Κασσάνδρες» της κρίσης" NEW BUSINESS
Η περίοδος που διανύουμε αποτελεί μια περίοδο επιχειρηματικού αναβρασμού για όλους. Με τη μέθοδο franchise ικανοποιείται η δίψα του νέου επιχειρηματία να συνδέσει το όνομά του με την επώνυμη και κερδοφόρα λύση που μόνο η εταιρία New Business μπορεί να προσφέρει. Το franchise με τη New Business αποτελεί μονόδρομο για το επιχειρείν, καθώς παρέχει τα εχέγγυα ελαχιστοποίησης του ρίσκου και παράλληλα αυξάνει την αποτελεσματικότητα, αφού δραστηριοποιείται με ένα brand name που: Είναι ελκυστικό:...
 
"Ο ρόλος της τεχνογνωσίας (Ή know how Ή savoir-faire) στο Franchise" των Σωτήρη Γιαννακάκη Δικηγόρου, LL.M. Harvard, ΗΠΑ, Γενικού Διευθυντή & Yπαπαντής Καλογεροπούλου Δικηγόρου-D.E.S.S. Lyon III, France
Ένα από τα βασικότερα στοιχεία που στοιχειοθετούν το franchise είναι η τεχνογνωσία. Πιο συγκεκριμένα δεν νοείται franchise χωρίς τεχνογνωσία. Βεβαίως το franchise δεν είναι το μόνο σύστημα διανομής το οποίο προσδιορίζεται από την εφαρμογή συγκεκριμένης τεχνογνωσίας. Εντούτοις αποτελεί το σύστημα διανομής εκείνο στο οποίο η τεχνογνωσία κατέχει την πιο σημαντική θέση. Αυτό εξάλλου επιβεβαιώνεται και από το σημείο 42 των κατευθυντηρίων του Κοινοτικού Κανονισμού αναφορικά με τις κάθετες συμφωνίες,...
 
"Βήματα ανάπτυξης επιχειρήσεων με το σύστημα franchise" του Προκόπη Φούσα, Οικονομολόγος-διευθύνων σύμβουλος B.O.S. A.E. Συμβουλευτική Εταιρία Ανάπτυξης & Βελτίωσης Επιχειρήσεων.
1. Διερεύνηση προϋποθέσεων της επιχείρησης Το πρώτο σημείο το οποίο θα πρέπει να εξεταστεί είναι το ίδιο το προϊόν που διαθέτει η εταιρία η οποία  θέλει να αναπτυχθεί μέσω franchise. Να εξεταστεί εάν ως προϊόν προσφέρει παραπάνω και ξεχωριστά πράγματα από εκείνα του ανταγωνισμού, καθώς και το ποσοστό αποδοχής που έχει στο χώρο του. Θα πρέπει να είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να διασφαλίζει τη διαφοροποίησή του από τον ανταγωνισμό, αλλά και τη διαχρονικότητά του. Λαμβάνοντας υπόψη ότι στη...
 
"Η εκπαιδευτική διάσταση του franchise…" της δρα Μαρίνας Ψιλούτσικου, Εντ. Λέκτορας ΟΠΑ
Πριν από έξι εφτά χρόνια επισκέφθηκα για πρώτη φορά ένα κομμωτήριο, franchise γνωστής αλυσίδας. Έμεινα αρκετά ικανοποιημένη και από τότε πηγαίνω αρκετά συχνά. Κάποια στιγμή το συγκεκριμένο κομμωτήριο μεταφέρθηκε σε νέο χώρο, δύο στενά πιο μακριά από το κτίριο στο οποίο στεγαζόταν πριν. Με την ίδια διακόσμηση, τους ίδιους ανθρώπους, τις ίδιες υπηρεσίες, την ίδια ποιότητα και εξυπηρέτηση…  Την προηγούμενη εβδομάδα τηλεφώνησα για να κλείσω ραντεβού (στον ίδιο αριθμό) και ανακάλυψα ότι...
 
Αρχή Προηγούμενο σελίδα 2 από 3 Επόμενο Τέλος