Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα των δικτύων franchise που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά
Franchise Market
bannertopleft
Shadow.gr
Γρηγόρης Μικρογεύματα - Coffeeright
PitStopPark.com
Astir Zois advert
NaraCamicie
k2 campus
iScool
Vidneo.gr
Bloodhound
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΝΔΥΣΗ
ΕΣΤΙΑΣΗ
ΛΙΑΝΙΚΗ
ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ
ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
holy_spirit

Η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΕΜ FRANCHISE 2011

17/03/2011

Η ΑΒ Βασιλόπουλος συμμετείχε και φέτος στην 13η Διεθνή Έκθεση Franchise KEM. Η έκθεση που για πρώτη χρονιά πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Αραβο-Ελληνικού Επιμελητηρίου Εμπορίου και Αναπτύξεως, αποτέλεσε για άλλη μία χρονιά ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα, προσελκύοντας εκθέτες απ’ όλο τον κόσμο και πάνω από 5.550 επισκέπτες.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με ένα ξεχωριστό περίπτερο, πρόβαλε στους επισκέπτες της έκθεσης τη δυνατότητα ανάπτυξης της δικής τους επιχείρησης και τα πλεονεκτήματα της ένταξης στο δίκτυο συνεργατών της, μέσω του μοντέλου καταστήματος AB Food Market. Το μοντέλο στηρίζει τη λειτουργία του στην ευελιξία, καθώς και στο γεγονός ότι έχει δημιουργηθεί με το σκεπτικό της εξειδικευμένης δραστηριοποίησης στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει αναπτυχθεί δυναμικά μέσα από το σύστημα δικαιόχρησης, καθώς εκτός από το ισχυρό και αναγνωρίσιμο όνομα στον κλάδο της, παρέχει καθημερινή και ουσιαστική υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας ενός καταστήματος δικαιόχρησης. Ποικιλία και ποιότητα προϊόντων, κεντρική τροφοδοσία, ανταγωνιστική εμπορική πολιτική, διαφήμιση και προώθηση πωλήσεων, τεχνογνωσία σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας, μηχανογραφική υποδομή και εκπαίδευση, τόσο του επιχειρηματία, όσο και του προσωπικού είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα που βρίσκει κανείς μέσα από τη συνεργασία του με τον όμιλο ΑΒ.
Η συμμετοχή στη 13η Διεθνή Έκθεση Franchise KEM 2011, στέφθηκε για την ΑΒ με μεγάλη επιτυχία, καθώς πάνω από 800 άτομα επισκέφτηκαν το περίπτερο της. Ένας μεγάλος αριθμός νέων επενδυτών εκδήλωσε έντονο ενδιαφέρον για το κατάστημα ΑΒ Food Market, ζήτησε πληροφορίες, πήρε ενημερωτικό υλικό και εξέφρασε την επιθυμία για πιθανή συνεργασία με την ΑΒ.