Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα των δικτύων franchise που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά
Franchise Market
bannertopleft
Shadow.gr
Γρηγόρης Μικρογεύματα - Coffeeright
PitStopPark.com
Astir Zois advert
NaraCamicie
k2 campus
iScool
Vidneo.gr
Bloodhound
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΝΔΥΣΗ
ΕΣΤΙΑΣΗ
ΛΙΑΝΙΚΗ
ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ
ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
holy_spirit

Δεύτερος Εταιρικός Κοινωνικός Απολογισμός για την ΑΒ

03/11/2010

Το δεύτερο Εταιρικό Κοινωνικό Απολογισμό δημοσίευσε η ΑΒ Βασιλόπουλος Α.Ε.
Η έκθεση παρουσιάζει τα επιτεύγματα και τις στρατηγικές προτεραιότητες του Ομίλου ΑΒ με βάση τους τρεις πυλώνες δραστηριοποίησης του: 1. Προϊόντα 2. Άνθρωπος 3. Περιβάλλον, οι οποίοι ταυτόχρονα συντελούν άμεσα και στην οικονομική βιωσιμότητα και ανάπτυξή του. Ο απολογισμός της ΑΒ, και για το 2009, βασίζεται στις αρχές της Διεθνούς Πρωτοβουλίας Global Reporting Initiative (GRI) αλλά και στις Αξίες της εταιρείας: «Αποφασιστικότητα-Ακεραιότητα-Θάρρος-Ταπεινοφροσύνη-Χιούμορ» και έχει ως στόχο τη βελτιστοποίηση της εταιρικής λειτουργίας.
Ο κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ, χαρακτηριστικά αναφέρει: «Για όσους λένε ότι ένας απολογισμός είναι κάτι εύκολο, που απλά περιλαμβάνει νούμερα, θα απαντήσω ότι ένας απολογισμός θέλει δέσμευση και όραμα. Δέσμευση ως προς τους ανθρώπους (πελάτη – συνάδελφο – κοινωνικό εταίρο), επένδυση σε νέες τεχνολογίες και υποδομές και όραμα για ένα καλύτερο αύριο, όπου το κέρδος θα μπορεί να συνεπάγεται και της Κοινωνικής συνείδησης.»
Η έκθεση καθορίζει τις στρατηγικές προτεραιότητες της ΑΒ και σημειώνει την πρόοδο που έχει γίνει για κάθε έναν από τους πυλώνες δραστηριοποίησης:
1) Όσον αφορά στα προϊόντα, διασφαλίζει την ποιότητά τους και ενημερώνει καταναλωτικό κοινό όσον αφορά στην ασφάλεια των τροφίμων, ενώ παράλληλα προωθεί την υγιεινή διατροφή ως πρωταρχικού παράγοντα της καλής ποιότητας ζωής.
2) Όσον αφορά στον άνθρωπο, προτεραιότητα της ΑΒ αποτελεί η ανάπτυξη των δεξιοτήτων και η εξέλιξη όλων των εργαζομένων της αλλά και η ανάληψη εταιρικών δράσεων, που στοχεύουν στην κάλυψη βασικών κοινωνικών αναγκών των τοπικών κοινωνιών.
3) Τέλος όσον αφορά στον πλανήτη, η ΑΒ εστιάζει στην μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και της επιβάρυνσης που προκαλείται στο περιβάλλον. Ενώ παράλληλα, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην εκπαίδευση και στην παρακίνηση των καταναλωτών για ανακύκλωση.
Στον Εταιρικό Κοινωνικό Απολογισμό του 2009, η ΑΒ καταγράφει και παρουσιάζει τις ακριβείς μετρήσεις και ενέργειες που αφορούν στην κατανάλωση και στις δράσεις της καθόλη τη διάρκεια του έτους, ενώ παράλληλα δεσμεύεται, με οδηγό το όραμα και τις αξίες της να βελτιώνεται διαρκώς και να εμπνέεται νέους τρόπους και μεθόδους πρωτοπορίας και αλλαγής.
Για να διαβάσετε αναλυτικά τον πλήρη Απολογισμό, επισκεφτείτε το site μας στο: http://www.ab.gr/1_company/index.php?ID=etair_euthini