Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την αγορά του franchise στην Ελλάδα
Franchise Market
bannertopleft
Shadow.gr
Γρηγόρης Μικρογεύματα - Coffeeright
PitStopPark.com
Astir Zois advert
NaraCamicie
k2 campus
iScool
Vidneo.gr
Bloodhound
piatsakalamaki
interasfalisi
hot_dog_king

Κατάλογος franchise

Βρείτε το σύστημα franchise που σας ταιριάζει...

Διάλεξε κλάδο:


Διάλεξε κατηγορία:
επιλογή δικτύου με όνομα

Ειδικοί συνεργάτες franchise

Υπογραφή συμφώνου Συνεργασίας ΣΕΒΕ - Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος

Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2012
ΣΕΒΕ

Σύμφωνο συνεργασίας μεταξύ του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) και του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ), υπέγραψαν την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012 στα γραφεία του ΣΕΒΕ, ο Πρόεδρος του ΣΕΒΕ, κ. Δημήτρης Λακασάς και ο Αντιπρόεδρος της Διοικούσας επιτροπής του ΔΙΠΑΕ, καθηγητής κ. Νικόλαος Μουσιόπουλος.

Κύριος στόχος της στρατηγικής συνεργασίας των δύο φορέων είναι η πραγματική σύνδεση του Πανεπιστημίου με τον παραγωγικό ιστό και της εφαρμοσμένης έρευνας με τον επιχειρηματικό κόσμο, με αποκλειστικό γνώμονα την win-win αντίληψη και την υιοθέτηση της «Σοφής διαχείρισης της γνώσης» που και οι δύο πλευρές διαθέτουν. Στόχους της συνεργασίας των δυο φορέων αποτελούν η υποστήριξη των επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο και η αξιοποίηση της συσσωρευμένης τεχνογνωσίας της επιχειρηματικής κοινότητας με διάχυσή της προς την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ειδικότερα, ως τομείς συνεργασίας των δύο φορέων συμφωνήθηκαν οι εξής:

• Ανταλλαγή τεχνογνωσίας και εμπειρίας, κατάρτιση και υλοποίηση δράσεων για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων και την προώθηση της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας στους φοιτητές καθώς και της ενσωμάτωσής τους στην παραγωγική διαδικασία.

• Διάχυση πληροφόρησης και υποστήριξη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Διεθνούς Πανεπιστημίου στις επιχειρήσεις – μέλη του ΣΕΒΕ και παροχή ειδικών τιμών συμμετοχής στα μεταπτυχιακά προγράμματά του από τις επιχειρήσεις – μέλη του ΣΕΒΕ. Προώθηση δράσεων κατάρτισης του ΣΕΒΕ στους φοιτητές και αποφοίτους του ΔΙΠΑΕ.

• Συγκρότηση Ομάδων Εργασίας με εκπροσώπους των δύο φορέων, για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.

• Διοργάνωση κοινών δράσεων εκπαίδευσης και κατάρτισης, εκδηλώσεων, συνεδρίων, σεμιναρίων.

Σε επίρρωση των παραπάνω έχει ήδη δρομολογηθεί η διοργάνωση ανοιχτής εκδήλωσης από το ΔΙΠΑΕ και τον ΣΕΒΕ που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2012, στις 16:30 στο κεντρικό αμφιθέατρο του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος με θέμα: «Στρατηγικός Σχεδιασμός Προϊόντων».

Στην συγκεκριμένη εκδήλωση θα γίνει παρουσίαση του νέου Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Στρατηγικός Σχεδιασμός Προϊόντων», ενώ θα παρουσιαστούν επιτυχημένα παραδείγματα σχεδιασμού προϊόντων.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΣΕΒΕ, κ. Δημήτρη Λακασά «Στόχος μας είναι να δείξουμε στις εξαγωγικές επιχειρήσεις την καίρια σημασία του design και της τυποποίησης για μια επιτυχημένη πορεία στις διεθνείς αγορές. Οι εξαγωγικές επιχειρήσεις, βασιζόμενες στην υψηλή προστιθέμενη αξία του προϊόντος τους, προσφέροντας value for money προϊόντα θα πρέπει να στοχεύουν σε μεσσαία, ανώτερα και ανώτατα καταναλωτικά στρώματα, με άμεσο ανταγωνισμό όχι το κινέζικο, αλλά δυτικοευρωπαϊκά προϊόντα, όπως τα ιταλικά και τα ισπανικά προϊόντα. Ήρθε επιτέλους η στιγμή να καρπωθούμε εμείς ως παραγωγοί του ελληνικού προϊόντος την προστιθέμενη αξία του και να μην αφήσουμε και άλλη μια ευκαιρία να πάει χαμένη. Το ΠΜΣ «Στρατηγικός Σχεδιασμός Προϊόντων» του ΔΙΠΑΕ έρχεται να καλύψει το τεράστιο κενό που υπάρχει σήμερα στην εκπαίδευση για το τη σωστή ανάπτυξη προϊόντων και τον επιχειρησιακό σχεδιασμό, προσφέροντας ένα απαραίτητο εργαλείο για τις διεθνοποιημένες επιχειρήσεις». Ο στόχος είναι καλύτερο design – περισσότερες εξαγωγές.

Ο καθηγητής κ. Νικόλαος Μουσιόπουλος, Αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΔΙΠΑΕ στην παρέμβασή του τόνισε ότι η ανάγκη δημιουργίας του συγκεκριμένου ΠΜΣ πηγάζει «από τη μείωση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας και ειδικότερα της βιομηχανίας, την αποβιομηχάνιση στην Ελλάδα, την αδυναμία των ελληνικών επιχειρήσεων να παρουσιάσουν καινοτόμα προϊόντα, κατάλληλα σχεδιασμένα και με υψηλή προστιθέμενη αξία». Επίσης επεσήμανε τη σημασία, ιδιαίτερα κατά την παρούσα κρίση, να δοθεί σε εκκολαπτόμενους νέους επιστήμονες μια πρόσθετη δυνατότητα βελτίωσης των δεξιοτήτων τους, ώστε να μπορέσουν να πλασαριστούν επιτυχέστερα στη διεθνή αγορά εργασίας.