Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την αγορά του franchise στην Ελλάδα
Franchise Market
bannertopleft
Shadow.gr
Γρηγόρης Μικρογεύματα - Coffeeright
PitStopPark.com
Astir Zois advert
NaraCamicie
k2 campus
iScool
Vidneo.gr
Bloodhound
piatsakalamaki
interasfalisi
hot_dog_king

Κατάλογος franchise

Βρείτε το σύστημα franchise που σας ταιριάζει...

Διάλεξε κλάδο:


Διάλεξε κατηγορία:
επιλογή δικτύου με όνομα

Ειδικοί συνεργάτες franchise

Η εγχώρια αγορά τόσο των υπηρεσιών οργάνωσης συνεδρίων όσο και των υπηρεσιών οργάνωσης εκθέσεων συνέχισαν την ανοδική τους πορεία

Τρίτη, 10 Αυγούστου 2010
  • Η εγχώρια αγορά των υπηρεσιών οργάνωσης συνεδρίων και των υπηρεσιών οργάνωσης εκθέσεων (σε αξία) παρουσίασε σημαντική άνοδο την περίοδο 2007-2008, στη συνέχεια όμως ο ρυθμός μεταβολής επιβραδύνθηκε
  • Στον τομέα οργάνωσης συνεδρίων, το μέγεθος της εγχώριας αγοράς (σε αξία) αυξήθηκε κατά 3% το 2009/2008.
  • Στον τομέα της οργάνωσης εκθέσεων, η συνολική αξία της αγοράς αυξήθηκε κατά 2,6% το 2009/2008.

Α’ Μέρος – Οργάνωση Συνεδρίων

Σύμφωνα με την κλαδική μελέτη «Οργάνωση Συνεδρίων και Εκθέσεων» που εκπόνησε πρόσφατα η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group, ο κλάδος της οργάνωσης συνεδρίων είναι συνυφασμένος με τον τομέα του συνεδριακού τουρισμού, που αποτελεί ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο τομέα της παγκόσμιας τουριστικής οικονομίας.

Στην οργάνωση συνεδρίων δραστηριοποιούνται κυρίως οι επαγγελματίες διοργανωτές συνεδρίων (Professional Congress Organizers – PCOs), επιχειρήσεις οι οποίες ως επί το πλείστον είναι τουριστικά γραφεία. Η πλειονότητα των επιχειρήσεων αυτών είναι μικρομεσαίου μεγέθους.

Σημαντικό ρόλο στον κλάδο εκτός από τους PCOs έχουν τα συνεδριακά κέντρα και τα ξενοδοχεία με συνεδριακές υποδομές, οι εταιρείες οπτικοακουστικών μέσων, καθώς και εταιρείες που προσφέρουν εύρος υπηρεσιών που σχετίζονται με τη διοργάνωση και υποστήριξη συνεδρίων. Οι συνεδριακές υποδομές στην Ελλάδα βρίσκονται σε ικανοποιητικό επίπεδο, αν εξαιρεθεί η μη ύπαρξη ενός μητροπολιτικού συνεδριακού κέντρου, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα ‘φιλοξενίας’ πολύ μεγάλων διεθνών συνεδρίων.

Το μέγεθος της εγχώριας αγοράς των υπηρεσιών οργάνωσης συνεδρίων (σε αξία) παρουσίασε διαχρονική άνοδο την περίοδο 2007-2009, με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής 9%.
Η Ελλάδα βρίσκεται στην δέκατη ένατη θέση παγκοσμίως σε διοργάνωση μεγάλων συνεδρίων με βάση την ετήσια έρευνα του οργανισμού “International Congress and Convention Association” (ICCA), ωστόσο κατέχει πολύ χαμηλό μερίδιο στη διεθνή αγορά.

Δείκτης εξέλιξης του μεγέθους (σε αξία) της εγχώριας αγοράς υπηρεσιών οργάνωσης συνεδρίων (2007-209)

ICAP

Έτος βάσης: 2007=100       Πηγή: ICAP 

Στα πλαίσια της μελέτης έγινε εκτεταμένη χρηματοοικονομική ανάλυση των κυριοτέρων επιχειρήσεων του κλάδου, βάσει 19 επιλεγμένων αριθμοδεικτών. Επίσης, συνετάχθη ομαδοποιημένος ισολογισμός βάσει δείγματος 17 επιχειρήσεων, για τις χρήσεις 2007 και 2008. Όπως προέκυψε από την εν λόγω ανάλυση, οι συνολικές πωλήσεις των 17 εταιρειών του δείγματος σημείωσαν αύξηση 4,77% το 2008, ενώ το μικτό κέρδος τους αυξήθηκε κατά 8,75%. Ωστόσο, η μεγάλη αύξηση των λειτουργικών εξόδων είχε σαν αποτέλεσμα την υποχώρηση των κερδών (προ φόρου) κατά 11,9% το 2008/07, ενώ και τα κέρδη EBITDA μειώθηκαν κατά 1,6% το ίδιο διάστημα.

Β’ Μέρος – Οργάνωση Εκθέσεων

Ο τομέας της οργάνωσης εμπορικών εκθέσεων στην Ελλάδα αποτελεί μία δυναμική αγορά παροχής υπηρεσιών. Η πλειονότητα των επιχειρήσεων του κλάδου είναι μικρομεσαίου μεγέθους, κάποιες εκ των οποίων δραστηριοποιούνται και σε διεθνές επίπεδο. Στον εν λόγω κλάδο εκτός από τις εταιρείες-οργανωτές εκθέσεων σημαντικό ρόλο έχουν και τα εκθεσιακά κέντρα και οι εταιρείες σχεδιασμού εκθεσιακών περιπτέρων. Οι εκθέσεις και ειδικά οι επαγγελματικές, παρουσιάζουν μια μακρόχρονη και σταθερά επαναλαμβανόμενη εποχικότητα και τοπικότητα.
Το μέγεθος της εγχώριας αγοράς των υπηρεσιών οργάνωσης εκθέσεων (σε αξία) παρουσίασε διαχρονική άνοδο την περίοδο 2007-2009, με μέσο ετήσιο ρυθμό 7,7%.

Δείκτης εξέλιξης του μεγέθους (σε αξία) της εγχώριας αγοράς υπηρεσιών οργάνωσης εκθέσεων (2007-2009)  

ICAP

Η Ελλάδα φιλοξενεί πολλές διεθνείς εκθέσεις εξαιτίας της γεωγραφικής της θέσης, χαρακτηριστικό το οποίο οι εταιρείες του κλάδου έχουν εκμεταλλευτεί σε μεγάλο βαθμό. Δυναμική είναι η παρουσία ορισμένων ελληνικών εταιρειών διοργάνωσης εκθέσεων και στο εξωτερικό.
Στα πλαίσια της μελέτης έγινε εκτεταμένη χρηματοοικονομική ανάλυση των κυριοτέρων επιχειρήσεων οργάνωσης εκθέσεων, βάσει 19 επιλεγμένων αριθμοδεικτών. Επίσης, συνετάχθη ομαδοποιημένος ισολογισμός βάσει δείγματος 16 επιχειρήσεων, για τις χρήσεις 2007 και 2008. Όπως προέκυψε από την εν λόγω ανάλυση, οι συνολικές πωλήσεις των 16 εταιρειών του δείγματος σημείωσαν αύξηση 8,3% το 2008, ενώ και το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 12,49%. Στην ίδια κατεύθυνση, τα κέρδη προ φόρου εισοδήματος αυξήθηκαν σημαντικά το ίδιο έτος (41,9). Τα κέρδη ΕΒΙΤDA αυξήθηκαν επίσης κατά 32% την ίδια περίοδο.
Η τρέχουσα οικονομική συγκυρία φαίνεται ότι επηρεάζει τόσο τον τομέα οργάνωσης συνεδρίων όσο και τον τομέα οργάνωσης εκθέσεων, των οποίων τα μεγέθη αγοράς προβλέπεται ότι θα κινηθούν πτωτικά το 2010.


H ICAP Group –με €56 εκατομμύρια έσοδα για το 2009 και 1.200 εργαζομένους- είναι ο μεγαλύτερος Όμιλος παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Διαθέτει γραφεία σε 5 ελληνικές πόλεις, και ισχυρή παρουσία στην Νοτιοανατολική Ευρώπη με θυγατρικές στη Βουλγαρία, στη Ρουμανία, στη Σερβία και στην Κύπρο. Η ICAP Group μετά την εξαγορά της από το SEEF Fund της Global Finance, της μεγαλύτερης εταιρείας ιδιωτικών κεφαλαίων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, εξελίσσεται ταχέως σε έναν πολυσχιδή οργανισμό, παρέχοντας ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 μεγάλες κατηγορίες: Credit Risk Services, Marketing Solutions, Management Consulting και People Solutions.