Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την αγορά του franchise στην Ελλάδα
Franchise Market
bannertopleft
Shadow.gr
Γρηγόρης Μικρογεύματα - Coffeeright
PitStopPark.com
Astir Zois advert
NaraCamicie
k2 campus
iScool
Vidneo.gr
Bloodhound
piatsakalamaki
interasfalisi
hot_dog_king

Κατάλογος franchise

Βρείτε το σύστημα franchise που σας ταιριάζει...

Διάλεξε κλάδο:


Διάλεξε κατηγορία:
επιλογή δικτύου με όνομα

Ειδικοί συνεργάτες franchise

Κάμψη παρουσίασε η εγχώρια αγορά εσωρούχων και μαγιό το 2009

Πέμπτη, 2 Δεκεμβρίου 2010
  • Η συνολική εγχώρια παραγωγή εσωρούχων σημείωσε πτώση 14,1% το 2009 έναντι του 2008.
  • Η φαινομενική κατανάλωση εσωρούχων και μαγιό υποχώρησε την περίοδο 2009/08, τα δε ποσοστά της μείωσης ήταν της τάξης του 12% και 5% αντίστοιχα.

Σημαντικά συμπεράσματα για τον Κλάδο «Εσώρουχα- Μαγιό» συμπεριλαμβάνει η αντίστοιχη μελέτη που εκπόνησε πρόσφατα η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group.
Ο κλάδος των εσωρούχων – μαγιό εντάσσεται στον ευρύτερο κλάδο της ένδυσης και της κλωστοϋφαντουργίας, ο οποίος περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων. Η κατάργηση των ποσοτικών περιορισμών στις εισαγωγές της Ε.Ε. από Τρίτες Χώρες που εφαρμόστηκε από την 1/1/2005 επηρέασε αρνητικά την εγχώρια παραγωγή των κλωστοϋφαντουργικών ειδών και ειδών ένδυσης, και, κατ΄επέκταση, των εσωρούχων-μαγιό, ενώ οδήγησε στη δραστική αύξηση των εισαγωγών από τις ασιατικές χώρες. Ως εκ τούτου, στον κλάδο παρατηρείται έντονα το φαινόμενο ανακατάταξης των δραστηριοτήτων των επιχειρήσεων (κυρίως των παραγωγικών) υπέρ του εισαγωγικού τομέα, με αποτέλεσμα η εγχώρια παραγωγή να καλύπτεται από λίγες μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις, οι οποίες συνήθως αναπτύσσουν εξαγωγική δραστηριότητα.
Οι συνθήκες οικονομικής κρίσης και η έλλειψη ρευστότητας που επικρατεί στην αγορά τον τελευταίο καιρό δημιουργούν προβλήματα στο σύνολο του λιανικού εμπορίου και, όπως είναι επόμενο, και στον κλάδο των εσωρούχων- μαγιό. Η φαινομενική κατανάλωση εσωρούχων υποχώρησε το 2009/08 κατά 11,6%, ενώ η φαινομενική κατανάλωση μαγιό σημείωσε πτώση 4,7% την ίδια περίοδο. Η εισαγωγική διείσδυση των εσωρούχων ανήλθε σε 64,1% το 2009, ενώ των μαγιό σε 69,3%. Η δε εξαγωγική επίδοση διαμορφώθηκε το ίδιο έτος στα εσώρουχα σε 45,3%, ενώ στα μαγιό σε αρκετά υψηλότερα επίπεδα (69,8%). Παράγοντες του κλάδου αναμένουν πως η κάμψη θα συνεχιστεί και κατά την προσεχή διετία (2010-2011) και εκτιμούν πως η ετήσια μείωση των πωλήσεων εσωρούχων και μαγιό θα είναι της τάξης 10%-15%.

Δείκτης εξέλιξης της εγχώριας αγοράς εσωρούχων - μαγιό ανά κατηγορία
(2004-2009)

2004=100

Πηγή: ICAP Group- Εκτιμήσεις αγοράς

Στα πλαίσια της μελέτης έγινε και χρηματοοικονομική ανάλυση των παραγωγικών και εισαγωγικών επιχειρήσεων εσωρούχων και μαγιό βάσει επιλεγμένων αριθμοδεικτών. Επιπλέον, συνετάχθη ομαδοποιημένος ισολογισμός βάσει αντιπροσωπευτικού δείγματος 17 παραγωγικών επιχειρήσεων, για τις οποίες υπήρχαν διαθέσιμα στοιχεία ισολογισμών των χρήσεων 2007 και 2008. Όπως προκύπτει από τα δεδομένα αυτά, μείωση παρουσίασε την περίοδο 2008/07 τόσο το σύνολο του ενεργητικού των εν λόγω εταιρειών (- 4,52%), όσο και οι πωλήσεις των εν λόγω εταιρειών (-1,28%). Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την αδυναμία των εταιρειών να συμπιέσουν το κόστος τους, οδήγησε σε πτώση των μικτών κερδών τους (-12,6%) αλλά και των κερδών τους προ φόρου εισοδήματος (-55,85%) την ίδια περίοδο.

Από τον ομαδοποιημένο ισολογισμό βάσει αντιπροσωπευτικού δείγματος 16 εισαγωγικών επιχειρήσεων, προέκυψε ότι το σύνολο του ενεργητικού τους αυξήθηκε το 2008 κατά 10,53%. Οι πωλήσεις τους σημείωσαν αύξηση 5,38% το ίδιο έτος, όπως και τα κέρδη προ φόρου εισοδήματος (3,22%). Επισημαίνεται το γεγονός ότι, τα αποτελέσματα των εισαγωγικών επιχειρήσεων κινήθηκαν ανοδικά, σε πλήρη αντίθεση με τα αποτελέσματα των παραγωγικών, στις οποίες παρατηρήθηκε σημαντική επιδείνωση το 2008/07.

H ICAP Group –με €60 εκατομμύρια έσοδα για το 2010 και 1.200 εργαζομένους- είναι ο μεγαλύτερος Όμιλος παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Διαθέτει γραφεία σε 5 ελληνικές πόλεις, και ισχυρή παρουσία στην Νοτιοανατολική Ευρώπη με θυγατρικές στη Βουλγαρία, στη Ρουμανία, στη Σερβία και στην Κύπρο. Η ICAP Group μετά την εξαγορά της από το SEEF Fund της Global Finance, της μεγαλύτερης εταιρείας ιδιωτικών κεφαλαίων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, εξελίσσεται ταχέως σε έναν πολυσχιδή οργανισμό, παρέχοντας ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 μεγάλες κατηγορίες: Credit Risk Services, Marketing Solutions, Management Consulting και People Solutions.