bannertopright
Franchise Market
bannertopleft
Shadow.gr
Γρηγόρης Μικρογεύματα - Coffeeright
PitStopPark.com
Astir Zois advert
NaraCamicie
k2 campus
iScool
Vidneo.gr
Bloodhound
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΝΔΥΣΗ
ΕΣΤΙΑΣΗ
ΛΙΑΝΙΚΗ
ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ
ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

LAPIN HOUSE

Η LAPIN HOUSE ιδρύθηκε το 1976 με κύριους στόχους τον σχεδιασμό – παραγωγή και εμπόριο παιδικών ρούχων και αξεσουάρ. Σήμερα ο όμιλος θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους στην Ευρωπαϊκή αγορά στον χώρο των ηλικιών μεταξύ 0-12 χρονών. Μέσα από τα καταστήματα της η LAPIN HOUSE προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό μια πληθώρα από επώνυμες φίρμες με διεθνή αναγνωρισιμότητα (POLO RALPH LAUREN, BURBERRY, LAPIN, ESCADA, G FERRE, MOSCHINO, SCOTCH & SODA, MC GREGOR, GAASTRA, TIMBERLAND, DKNY, MFG, ELLE, FERRARI, TRU-TRUSSARDI, LIU JO, MONCLER, JEAN PAUL GAULTIER, TOD’S, HOGAN, PRADA, D&G), τόσο σε ενδύματα όσο και σε υποδήματα. Το δίκτυο της LAPIN HOUSE διαθέτει παραπάνω από 140 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία, Ρωσία, Ουκρανία, Βουλγαρία, Γεωργία, Ιταλία, Σ.Αραβία, Η.Α.Ε. και Κουβέιτ.

Πληροφορίες συστήματος franchise:

Χώρα προέλευσης: Ελλάδα
Έτος έναρξης ανάπτυξης συστήματος:
Ελλάδα Εξωτερικό
1995 -
Αριθμός σημείων δικτύου (με τα εταιρικά):
Ελλάδα Εξωτερικό
70 -
Ιδιόκτητα σημεία στην Ελλάδα: 35
Ανάπτυξη shop in shop: ΟΧΙ
Αποκλειστικότητα περιοχής: ΝΑΙ

Στοιχεία προτεινόμενης επένδυσης:

Μέσο κόστος επένδυσης (€): 120.000
Ελάχιστη έκταση χώρου (τ.μ.): 100
Διαρκή δικαιώματα (Royalties): Δεν υπάρχουν
Διαφημιστική συμμετοχή: 4%
Ελάχιστο απαιτούμενο προσωπικό: 1
Διάρκεια σύμβασης (έτη): -
Απαραίτητη ενασχόληση συνεργάτη/επενδυτή στο σημείο: ΟΧΙ
Απαραίτητη προηγούμενη εμπειρία συνεργάτη/επενδυτή στον κλάδο: ΟΧΙ