Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα των δικτύων franchise που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά
Franchise Market
bannertopleft
Shadow.gr
Γρηγόρης Μικρογεύματα - Coffeeright
PitStopPark.com
Astir Zois advert
NaraCamicie
k2 campus
iScool
Vidneo.gr
Bloodhound
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΝΔΥΣΗ
ΕΣΤΙΑΣΗ
ΛΙΑΝΙΚΗ
ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ
ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
holy_spirit

Από τη Beyond Communications η νέα καμπάνια Dexim για την Άνοιξη- Καλοκαίρι 2011

10/03/2011
SPRING SUMMER CAMPAIGN DEXIM

Με νέο επικοινωνιακό μήνυμα «Less Money, Μore Joy» η Dexim προσαρμόζεται στα δεδομένα της οικονομικής αστάθειας και αναδεικνύει στο κοινό της την ιδανική σχέση ποιότητας – τιμής των προϊόντων της.

Άκρως αισθησιακή, αποπλανητική η ανοιξιάτικη-καλοκαιρινή καμπάνια της Dexim υποδέχεται τη νέα σεζόν με μια πλούσια συλλογή βασισμένη στο positioning «fashion for seduction» και την απογειώνει με τη νέα υπόσχεση «Less Money, More Joy».

Με χαρούμενη διάθεση το ζευγάρι που χαρακτηρίζει την επικοινωνία της Dexim πρωταγωνιστεί και πάλι στην καλοκαιρινή καμπάνια δίνοντας νέα διάσταση στο φλερτ και στο ερωτικό παιχνίδι.

Η Beyond Communications σχεδίασε την διαφημιστική καμπάνια της Dexim στα πλαίσια του συνόλου της επικοινωνίας της (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, below the line) που έχει αναλάβει, χτίζοντας το concept του παιχνιδιού της γοητείας και της αποπλάνησης. Μέσα από την προσφορά ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών, στρατηγικού σχεδιασμού και υλοποίησης στοχεύει στην προβολή της ανανεωμένης εικόνας της εταιρείας Dexim και στη μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότας του ονόματός της και των επωνύμων προϊόντων της

Η καμπάνια αναμένεται να είναι στον αέρα με καταχωρήσεις σε γυναικεία περιοδικά, μόδας, εβδομαδιαία και ένθετα εφημερίδων. Παράλληλα, η επικοινωνία της Dexim συνοδεύεται από ενέργειες δημοσιότητας και δημοσίων σχέσεων.


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Από τη Beyond Communications
Στρατηγικός σχεδιασμός: Μαίρη Μαρίπα
Client Service: Βάσω Τσούνη
Φωτογράφος: Ιάκωβος Καλαϊτζάκης
Styling: Ανθή Παπαδοπούλου