Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα των δικτύων franchise που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά
Franchise Market
bannertopleft
Shadow.gr
Γρηγόρης Μικρογεύματα - Coffeeright
PitStopPark.com
Astir Zois advert
NaraCamicie
k2 campus
iScool
Vidneo.gr
Bloodhound
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΝΔΥΣΗ
ΕΣΤΙΑΣΗ
ΛΙΑΝΙΚΗ
ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ
ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
holy_spirit

ΑΒ Βασιλόπουλος: Συνεχίζει δυναμικά τις επενδύσεις και το 2012!

15/02/2012

Ο Όμιλος ΑΒ Βασιλόπουλος, ολοκλήρωσε το επενδυτικό του πρόγραμμα για το 2011 με τα εγκαίνια 36 νέων καταστημάτων! Ενώ, με την είσοδο του 2012 θέτει σε εφαρμογή το νέο στρατηγικό του πλάνο, που προβλέπει περαιτέρω αύξηση των σημείων πώλησης του Ομίλου και δυναμική εμπορική πολιτική!
Συγκεκριμένα, τη χρονιά που μας πέρασε εγκαινιάστηκαν 27 νέα εταιρικά καταστήματα και 9 συνεργατών (Franchise) σε όλη την Ελλάδα. Σημειώνεται ότι, από 27 νέα εταιρικά καταστήματα, τα 9 στεγάζονται σε κτήρια που προηγούμενα στεγάζονταν καταστήματα της εταιρείας Ατλάντικ. Στην ΑΒ απασχολούνται όλοι οι υπάλληλοι - 195 άτομα - που προηγούμενα εργάζονταν για την Ατλάντικ, με αναγνωρισμένο το χρόνο προϋπηρεσίας τους στην εταιρεία, ενώ η ΑΒ συνέβαλλε και στην αποπληρωμή των δεδουλευμένων τους. Παράλληλα, η φιλοσοφία του Ομίλου για δημιουργία καταστημάτων ολο και περισσότερο άνετων και φιλικών στον καταναλωτή, οδήγησε στη ανακαίνιση 7 καταστημάτων, αλλά και στη μεταστέγαση ενός. Ο Όμιλος, προσθέτοντας 571 νέους συναδέλφους στην ευρύτερη ΑΒητική οικογένεια, έφθασε τους 10.438 υπαλλήλους με ένα πανελλαδικό δίκτυο 251 καταστημάτων, που εκτείνεται από την Αλεξανδρούπολη ως την Κρήτη και από την Ρόδο ως την Κέρκυρα!
Τα αποτελέσματα της παραπάνω πολιτικής, δεν άργησαν να φανούν καθώς κατά το 2011 η ΑΒ, παρά το δυσμενέστατο οικονομικό περιβάλλον είχε συνολικά θετικά αποτελέσματα βελτιώνοντας και το μερίδιο αγοράς της.
Οι επενδύσεις όμως για τον Όμιλο συνεχίζονται για το 2012 και χωρίς περικοπές. Έτσι, στα πλαίσια του επενδυτικού πλάνου του Ομίλου, που ανέρχεται στα 100 εκατ. Ευρώ, συμπεριλαμβάνονται αρκετά νέα σημεία πώλησης, ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρείας, επιθετική πολιτική τιμών και περαιτέρω ανάπτυξη των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας, ώστε όλοι οι καταναλωτές να αγοράζουν σε ένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας, στις ανταγωνιστικότερες τιμές της αγοράς!