Η Dia Hellas έκανε την εμφάνιση της στην ελληνική αγορά το 1995 και εισήγαγε όχι μόνο τα προϊόντα Dia αλλά και μια νέα πρωτότυπη φιλοσοφία super market που αντιμετωπίζει με εντελώς διαφορετικό τρόπο τη σχέση super-market και καταναλωτή.
H φιλοσοφία της Dia Hellas στηρίζεται στο τρίπτυχο:
- Γεωγραφική εγγύτητα - Αυστηρά επιλεγμένη συλλογή προϊόντων - Aριστη σχέση ποιότητας – τιμής των προϊόντων
Η Dia έχοντας 400 καταστήματα διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο στην Ελλάδα και είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών ακόμα και του πιο απόμακρου σημείου της χώρας
Πληροφορίες συστήματος franchise:
Χώρα προέλευσης:
|
Ισπανία
|
Έτος έναρξης ανάπτυξης συστήματος:
|
|
Αριθμός σημείων δικτύου (με τα εταιρικά):
|
|
Ιδιόκτητα σημεία στην Ελλάδα:
|
300
|
Ανάπτυξη shop in shop:
|
ΟΧΙ
|
Αποκλειστικότητα περιοχής:
|
ΝΑΙ
|
Στοιχεία προτεινόμενης επένδυσης:
Μέσο κόστος επένδυσης (€):
|
150.000
|
Ελάχιστη έκταση χώρου (τ.μ.):
|
250
|
Διαρκή δικαιώματα (Royalties):
|
Δεν υπάρχουν
|
Διαφημιστική συμμετοχή:
|
1500
|
Ελάχιστο απαιτούμενο προσωπικό:
|
1
|
Διάρκεια σύμβασης (έτη):
|
3
|
Απαραίτητη ενασχόληση συνεργάτη/επενδυτή στο σημείο:
|
ΟΧΙ
|
Απαραίτητη προηγούμενη εμπειρία συνεργάτη/επενδυτή στον κλάδο:
|
ΟΧΙ
|