Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα των δικτύων franchise που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά
Franchise Market
bannertopleft
Shadow.gr
Γρηγόρης Μικρογεύματα - Coffeeright
PitStopPark.com
Astir Zois advert
NaraCamicie
k2 campus
iScool
Vidneo.gr
Bloodhound
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΝΔΥΣΗ
ΕΣΤΙΑΣΗ
ΛΙΑΝΙΚΗ
ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ
ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
holy_spirit

ΑΒ Βασιλόπουλος ένα ισχυρό και αναγνωρισμένο όνομα στην έκθεση ΚΕΜ FRANCHISE 2012

09/03/2012

Η ΑΒ Βασιλόπουλος συμμετείχε και φέτος στην 14η Διεθνή Έκθεση Franchise KEM. Η έκθεση που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 2-5/3/2012 στο «HELEXPO PALACE» υπό την αιγίδα του Αραβο-Ελληνικού Επιμελητηρίου Εμπορίου και Ανάπτυξης, ήταν για άλλη μία χρονιά ένα από τα πιο σημαντικά εκθεσιακά γεγονότα, προσελκύοντας εκθέτες απ’ όλο τον κόσμο και πάνω από 5.500 επισκέπτες.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με ένα ξεχωριστό περίπτερο, προέβαλε στους επισκέπτες της έκθεσης τη δυνατότητα ανάπτυξης της δικής τους επιχείρησης και τα πλεονεκτήματα της ένταξης τους στο δίκτυο συνεργατών της, μέσω του μοντέλου καταστήματος AB Food Market. Το μοντέλο στηρίζει τη λειτουργία του στην ευελιξία, καθώς και στο γεγονός ότι έχει δημιουργηθεί με το σκεπτικό της εξειδικευμένης δραστηριοποίησης στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει αναπτυχθεί δυναμικά μέσα από το σύστημα δικαιόχρησης, καθώς εκτός από το ισχυρό και αναγνωρίσιμο όνομα στον κλάδο της, παρέχει καθημερινή και ουσιαστική υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας ενός καταστήματος δικαιόχρησης. Ποικιλία και ποιότητα προϊόντων, κεντρική τροφοδοσία, ανταγωνιστική εμπορική πολιτική, διαφήμιση και προώθηση πωλήσεων, τεχνογνωσία σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας, μηχανογραφική υποδομή και εκπαίδευση, τόσο του επιχειρηματία, όσο και του προσωπικού είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα που βρίσκει κανείς μέσα από τη συνεργασία του με τον όμιλο ΑΒ!
Η συμμετοχή στη 14η Διεθνή Έκθεση Franchise KEM 2012, στέφθηκε για την ΑΒ από μεγάλη επιτυχία, καθώς πάνω από 1.000 άτομα επισκέφτηκαν το περίπτερο της. Ένας μεγάλος αριθμός νέων επενδυτών εκδήλωσε έντονο ενδιαφέρον για το κατάστημα ΑΒ Food Market, ζήτησε πληροφορίες, πήρε ενημερωτικό υλικό και εξέφρασε την επιθυμία για πιθανή συνεργασία με την ΑΒ.